KSO lancerer nyt koncept, der skal sikre et kontinuerligt arbejde med indsamling af brugte løbesko.
Udgivet af Kaiser Sport & Ortopædi / Skrevet af Allan Dario, Brand Director
Presse / Juni 2023
I arbejdet med at skabe et rum, hvor vi fremadrettet bedre kan interagere med vores forbrugere, lancerer vi de kommende år en række “good vibe-initiativer”.
Vores første initiativ er KSOrerunning i en version 1.0. Her vil vi aktivt opfordre vores brugere til at medbringe deres brugte løbesko, når de besøger os. Herefter vil vi friske dem op og sende dem NGO’ernes vej.
Ambitionen er, at vi bruger vores platform og kontaktflade med løbere til at skabe en kontinuerlig indsats med indsamling af brugte sko. I version 1.0 arbejder vi med genbrug, men vi udvikler løbende på ideen med upcycling til 2.0-versionen.
KSOrerunning vil blive en fast integreret del af vores markedsføringsindsats. Målgruppen bliver i første kampagnebølge rettet mod vores nuværende følgere og besøgende. Vi ønsker først og fremmest at skabe kendskab hos vores kerneforbrugere - og forhåbenligt stille og rolig konvertere dem til “KSOrerunners”.
Har du har ideer til KSOrerunning 2.0 så kontakt os endelig med dine tanker.
Læs mere: https://lnkd.in/eXhBHd5m
We are launching KSOrerunning. In our efforts to create a space where we better engage with our consumers, we will be launching a series of "good vibe initiatives" in the coming years.
Our first initiative is KSOrerunning in version 1.0. We will actively encourage our users to bring their used running shoes when they visit us. We will then refresh them and send them to NGOs.
The ambition is to use our platform and connection with runners to create an ongoing effort in collecting used shoes. In version 1.0, we are focusing on recycling, but we are continuously developing the idea of upcycling for version 2.0.
KSOrerunning will become an integral part of our marketing efforts. In the initial campaign phase, our target audience will be our current followers and visitors. Our primary goal is to raise awareness among our core consumers and hopefully gradually convert them into "KSOrerunners."
If you have any ideas for KSOrerunning 2.0, please feel free to contact us with your thoughts.