KSO x New Balance i stort AW/23-brandkampagne med nyt spændende fokus.
Udgivet af Kaiser Sport & Ortopædi / Skrevet af Allan Dario, Brand Director
Presse / Juli 2023
Kaiser Sport & Ortopædi (KSO) er stolte over at annoncere deres "bredde-samarbejde" med New Balance i en af KSOs største brandkampagner til dato.
I et fælles mål om at tilbyde løbere den ultimative komfort og ydeevne er KSO og New Balance gået sammen om at præsentere et stærkt udvalg af løbesko i ekstra smalle og ekstra brede størrelser. Således kan KSO tilbyde udvalgte New Balance-modeller i 3 forskellige bredder.
Dette store kampagnefokus er rejst med øje for at imødekomme behovene hos danske forbrugere, der har forskellige fodformer, og som søger den optimale pasform i deres løbesko.
En veltilpasset løbesko er af afgørende betydning for en løbers oplevelse og ydeevne. For mange danskere med smalle eller brede fødder har det været en udfordring at finde den rigtige sko, der passer perfekt og giver den nødvendige støtte. Med KSOs ekspertise indenfor biomekanik og rådgivning og New Blancens anerkendte teknologier og produktsortiment er der skabt en vindercase for KSO, New Balance og for de danske forbrugere.
New Balance har tidligere i samarbejdet introduceret KSO til Volumentals 3D-fodscanningsmåler, som er blevet et bærende element i KSOs generelle rådgivning i funktionelt fodtøj, der foruden løbesko også tæller hverdagssko og vandresko.
"Vi er begejstrede for at samarbejdet med New Balance hele tiden bevæger og udvikler sig. Det er et stort privilege at kunne tilbyde danske løbere løbesko, der passer perfekt til deres individuelle fodform," udtaler Jan Steinicke, CEO og partner i Kaiser Sport & Ortopædi og fortsætter: "En veltilpasset sko kan forhindre skader og forbedre løbe-oplevelsen og den velvære vores forbrugere finder i løb. Vi er fast besluttede på at give vores brugere den bedste løbeoplevelse via et nøje udvalgt sortiment og en sublim rådgivning."
Kampagnen er produceret af KSOs egne talenter i marketing og indholdsproduktionen. Kampagnen og er publiceret on-site på kaisersport.dk, in-store tv, via email-marketing på Facebook og Instagram.
Kaiser Sport & Orthopedics (KSO) is proud to announce their collaboration with New Balance in one of KSO's largest brand campaigns to date.
In a joint effort to offer runners the ultimate comfort and performance, KSO and New Balance have come together to present a strong selection of running shoes in extra narrow and extra wide sizes. As a result, KSO can offer selected New Balance models in three different widths.
This major campaign focus has been raised with the aim of meeting the needs of Danish consumers who have various foot shapes and are seeking the optimal fit in their running shoes.
A well-fitted running shoe is of crucial importance for a runner's experience and performance. For many Danes with narrow or wide feet, finding the right shoe that fits perfectly and provides the necessary support has been a challenge. With KSO's expertise in biomechanics and advice, combined with New Balance's recognized technologies and product range, a winning solution has been created.
New Balance has introduced KSO to the Volumental 3D foot scanning measurement, which has become an integral part of KSO's overall consultation in functional footwear, including everyday shoes and hiking shoes.
"We are thrilled that the collaboration with New Balance continues to evolve. It is a great privilege to be able to offer Danish runners running shoes that fit perfectly to their individual foot shape," says Jan Steinicke, CEO and partner at Kaiser Sport & Ortopædi, and he continues, "A well-fitted shoe can prevent injuries and enhance the running experience and well-being our consumers find in running. We are committed to providing our customers with the best running experience through a carefully selected range and excellent advice."
The campaign and the brandfilm has been produced by KSO's own talents in the marketing and content production team. It has been published on-site at kaisersport.dk, through email marketing, in-store TV and on Facebook and Instagram.