NYHED. 

SUPERDRY ER

LANDET. 

BEHANDLING AF

SKINNEBENS-BETÆNDELSE

NYHED. 

SUPERDRY ER

LANDET.

AF: ALLAN DARIO, HEAD OF MARKETING & DIGITAL

SCROll-FOR-MERE

POPULÆRT LIGE NU

Kaiser Sport og SUPERDRY i nyt spændende samarbejde

I EFTERÅRET 2020 LANDEDE DEN FØRSTE SUPERDRY KOLLEKTION ONLINE OG I ALLE 4 KSO-HUSE

MODE OG SPORT BLENDES I EN SYMBIOSE AF KVALITET OG COOLNESS

Det er med stor glæde, vi kan meddele, at vi har indgået et tæt samarbejde med SUPERDRY og nu er officiel forhandler af SUPERDRYs sportskollektioner. Det UK-baseret lifestyle brand er et etableret modehus, der imødegår en spændende fremtid inden for sportsbeklædning. SUPERDRY satser intenst på at mixe deres modeunivers med den fremadstormende urbane løbekultur. SUPERDRY sigter efter den modebevidste fritidsløber, der har en defineret holdning til sit outfit - både det visuelle look og den funktionelle dygtighed. 

Med lysten til altid at udfordre det normale og en vidtfavende designkultur båret af premium craftmanship er SUPERDRY en spændende aktør på markedet for modeinspireret og funktionel sportsbeklædning.

LAUNCH AW20

SUPERDRYS AW20 SPORTSKOLLEKTION TIL DAME OG HERRE ER TILGÆNGELIG ONLINE OG IN-STORE.

superdry-logo-kso

STIK AF FRA DET ORDINÆRE

Stik af. Stik af fra hverdagen. Stik af fra det velkendte. Stik af fra normerne. Stik af fra dét du plejer. Stik i forvejen. Stik afsted. Nu.

 

 

Med lanceringen af SUPERDRY har vi truffet et anderledes valg, end det vi plejer. Med sportskollektionen fra SUPERDRY rækker vi helt bevidst ud efter et yngre og mere modebevidst publikum. Det gør vi i tråd med vi på strategisk niveau netop har lanceret vores interne mantra: "WE ARE HISTORICALLY YOUNG". Med mantraet henvises til, at vi som organisation hele tiden skal være bevidste om at forny os - og bruge vores livslange erfaring til, at turde genopfinde os selv i nye former og spændende hybrider. Dette gælder sig også tilføjelsen af nye samarbejdspartnere, collabs og "skæve" konstellationer.

 

 

DIVERSITET, MANGFOLDIGHED OG LÆKKERT LØBETØJ

Vi har en klar vision om, at vores fremtidige produktportefølje skal evne at favne bredt, men samtidig række skarpt ned i subkulturen.

 


 

Vi tror på at et mix af velkendte og nye brands, skaber et spændende univers for vores onlinebrugere og gæster i vores KSO-huse. Vores udvalg i sportsbeklædning skal på én og samme tid være inkluderende for den almene danske motionist og favne subkulturelle fællesskaber med dybtgående præferencer for livsstil, mode og sportskultur. Med lanceringen af SUPERDRY rammer vi et nyt udtryk, der appellerer til den yngre generation i vores hurtigt voksende kundekreds.

 

 

ØGET EFTERSPØRGSEL PÅ MODEBASERET LØBETØJ

Via vores hurtige ekspansion af KSO-huse har vi øget vores kendskabsgrad i markedet markant. Især døren til den fremadstormende generation af aktive unge står vidt åben.

  

 

De seneste to år er vi er nået ud til nye målgruppesegmenter, og har fået geografisk fat i nye dele af Danmark. Herigennem har vi bl.a. opnået en større tilgang af unge løbeentusiaster. Det er netop for at tilpasse vores brand image og sortiment til den unge- og den ungttænkende generations efterspørgsler på underspillet smart løbetøj, at vi har teamet op med SUPERDRY. Fra sensommeren 2020 finder du SUPERDRY-løbetøj online og i vores fire KSO-huse i henholdsvis Brønshøj, Holbæk, Horsens og Slagelse.

________________________

Hold dig 100% opdateret. Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag de bedste KSO TOPHISTORIER direkte i din indbakke.

TILMELD NYHEDBREV